W ofercie posiadamy usługi koparką kołową GALLMAC.
Wielofunkcyjne koparki kołowe GALLMAC stanowią nowatorską koncepcję wśród maszyn dostępnych obecnie na rynku europejskim, jest to połączenie cech koparki kołowej miejskiej z ładowarką i nośnikiem osprzętu. Gallmac wyróżnia się tutaj tym, że budowę oparto o sztywno ramowe podwozie z układem napędu obu osi i skrętem kół obu osi przy jednoczesnym przeniesieniu silnika i pomp na tylna oś co poprawiło stabilność maszyny. Niski środek ciężkości oraz rozłożenie ciężarów proporcjonalne na wszystkich kołach (w przeciwieństwie do maszyn przegubowych) zapewnia idealną sterowności stabilność w trakcie funkcji wykonywanych w ruchu maszyny. Obrotowa kabina z podstawą wysięgnika pozwala na pracę w zasięgu 360 st. Z pełnym wykorzystaniem osprzętu 3D dzięki 4 razy łamanemu wysięgnikowi, oraz możliwości wyposażenia ramienia w aż 3 pełne linie hydrauliczne lewo/prawo sterowania osprzętu (opcja) co pozwala na pracę nie tylko z osprzętem obrotowo / uchylnym klasy „ROTOTILT” ale także na dodatkowe osprzęty typu wiertnice, kleszcze itp. Pracujące na bazie głowicy obrotowo / uchylnej. Dodatkowo maszyna jest wyposażona lemiesz przedni spycharkowy jak klasyczne koparki oraz podpory centralne (opcja); maszyna z taką stabilizacją jest w praktyce nie możliwa do wywrócenia; utrata udźwigów mierzonych przy ustawieniu w przód po skręcie wieży o 90 st. Wynosi jedynie 10 – 20% zależnie od miejsca podparcia.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
- Minimalny promień obrotu, praktycznie zerowy w stosunku do innych maszyn na rynku;
- Maksymalna wydajność i mobilność przy pracy w ograniczonych przestrzeniach, robotach miejskich, i obszarach o utrudnionym dostępie;
- Możliwość pracy poza barierami i przeszkodami;
- Zdolności podnoszenia i udźwigi nieosiągalne dla żadnych innych maszyn na rynku, tak pod względem udźwigów statycznych i dynamicznych jak i zasięgów roboczych pod obciążeniem.
GŁÓWNE ZALETY:
- 360° obrót wysięgnika / kabiny i możliwość pracy w pełnym zakresie;
- Dwa niezależne układy hydrauliczne, dla układu jazdy (napęd na koła i układ skrętu) i dla układu roboczego (obrót i kinematyka ramienia);
- W pełni hydrostatyczny układ napędowy bazujący na rozwiązaniach transporterów górskich budowanych na potrzeby armii;
- System szybkozłącza sterowany bezpośrednio z kabiny;
- Silnik umiejscowiony wraz z hydrauliką wewnątrz ramy podwozia – większa stabilność, niski środek ciężkości, optymalne rozłożenie mas;
- Przedni lemiesz i podpory centralne (opcja) – stabilność i szybkość w trakcie załadunków;
- Zwiększona długość ramienia głównego (2 cz. Wysięgnika łamanego) = zwiększony zasięg i głębokość kopania oraz załadunku;
- Układ sterowania skrętem kół obu osi, maksymalna mobilność w wąskich przestrzeniach, funkcja kraba (jazda bokiem), minimalny promień skrętu.;
- Panoramicznie przeszklona kabina o maksymalnym polu widzenia operatora;
- Prędkość transportowa do 28 Km/h.
<<< WRÓĆ