Pogłębianie rowów / Specyfikacja maszyny Gallmac

    W ofercie posiadamy usługi koparką kołową GALLMAC.
    Wielofunkcyjne koparki kołowe GALLMAC stanowią nowatorską koncepcję wśród maszyn dostępnych obecnie na rynku europejskim, jest to połączenie cech koparki kołowej miejskiej z ładowarką i nośnikiem osprzętu. Gallmac wyróżnia się tutaj tym, że budowę oparto o sztywno ramowe podwozie z układem napędu obu osi i skrętem kół obu osi przy jednoczesnym przeniesieniu silnika i pomp na tylna oś co poprawiło stabilność maszyny. Niski środek ciężkości oraz rozłożenie ciężarów proporcjonalne na wszystkich kołach (w przeciwieństwie do maszyn przegubowych) zapewnia idealną sterowności stabilność w trakcie funkcji wykonywanych w ruchu maszyny. Obrotowa kabina z podstawą wysięgnika pozwala na pracę w zasięgu 360 st. Z pełnym wykorzystaniem osprzętu 3D dzięki 4 razy łamanemu wysięgnikowi, oraz możliwości wyposażenia ramienia w aż 3 pełne linie hydrauliczne lewo/prawo sterowania osprzętu (opcja) co pozwala na pracę nie tylko z osprzętem obrotowo / uchylnym klasy „ROTOTILT” ale także na dodatkowe osprzęty typu wiertnice, kleszcze itp. Pracujące na bazie głowicy obrotowo / uchylnej. Dodatkowo maszyna jest wyposażona lemiesz przedni spycharkowy jak klasyczne koparki oraz podpory centralne (opcja); maszyna z taką stabilizacją jest w praktyce nie możliwa do wywrócenia; utrata udźwigów mierzonych przy ustawieniu w przód po skręcie wieży o 90 st. Wynosi jedynie 10 – 20% zależnie od miejsca podparcia.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

    • Minimalny promień obrotu, praktycznie zerowy w stosunku do innych maszyn na rynku;
    • Maksymalna wydajność i mobilność przy pracy w ograniczonych przestrzeniach, robotach miejskich, i obszarach o utrudnionym dostępie;
    • Możliwość pracy poza barierami i przeszkodami;
    • Zdolności podnoszenia i udźwigi nieosiągalne dla żadnych innych maszyn na rynku, tak pod względem udźwigów statycznych i dynamicznych jak i zasięgów roboczych pod obciążeniem.

    GŁÓWNE ZALETY:

    • 360° obrót wysięgnika / kabiny i możliwość pracy w pełnym zakresie;
    • Dwa niezależne układy hydrauliczne, dla układu jazdy (napęd na koła i układ skrętu) i dla układu roboczego (obrót i kinematyka ramienia);
    • W pełni hydrostatyczny układ napędowy bazujący na rozwiązaniach transporterów górskich budowanych na potrzeby armii;
    • System szybkozłącza sterowany bezpośrednio z kabiny;
    • Silnik umiejscowiony wraz z hydrauliką wewnątrz ramy podwozia – większa stabilność, niski środek ciężkości, optymalne rozłożenie mas;
    • Przedni lemiesz i podpory centralne (opcja) – stabilność i szybkość w trakcie załadunków;
    • Zwiększona długość ramienia głównego (2 cz. Wysięgnika łamanego) = zwiększony zasięg i głębokość kopania oraz załadunku;
    • Układ sterowania skrętem kół obu osi, maksymalna mobilność w wąskich przestrzeniach, funkcja kraba (jazda bokiem), minimalny promień skrętu.;
    • Panoramicznie przeszklona kabina o maksymalnym polu widzenia operatora;
    • Prędkość transportowa do 28 Km/h.


      <<< WRÓĆ

    Copyright © 2015 PUH TRANS-GAJ s.c.
    created by Activate System
    projektowanie ogrodów konin, projektowanie ogrodów łódź,
    projektowanie ogrodów poznań, zakładanie ogrodów łódź